ششمین سال نشراتی پر بار مشعل گرامي و مبارک باد !
 محمد عوض نبی زاده محمد عوض نبی زاده

دوست عزيز آقای مصطفی  روزبه!

 تمنيات نيک و تبريکات صميمانه ام را بمناسبت آغاز ششمین سالگرد نشرات ماهنامه و سایت وزين مشعل به شما و همه دوستداران اين نشريه محبوب نيروهای پيشرو و ترقي خواه کشور ابراز نموده و يک سال پر از موفقيت و دستاوردهای چشمگير برای مشعل در عرصه فعاليت های بي نهايت موثر آن در نزديک شدن همه نیرو های طرفدار دموکراسی و  ترقی آرزو  میکنم .

مشعل همواره با درخشش خاصي راهكارهاى رسيدن به تحقق آرمان های والای انسان زحمتکش و منافع ملى کشورما را توأم با حفظ هويت مستقل و پاليسي منحصر به خودش مطرح و با نشر مطالب ارزنده در همه عرصه های زنده گي سياسي – اجتماعي جامعه ما نشر نموده و در اين راه مصدر خدمات بزرگي گرديده است،که جايگاه آنرا در ميان ساير نشرات برون مرزی برجسته میسازد.

مشعل نشرات چاپي و انترنتي خود را همواره احترام به ارزش های ملي و وطني ما عيار ساخته واین موضوع را در سرلوحه کارخویش  قرار داده است .

اجازه دهيد يکبار ديگر بدين مناسبت تبريکات قلبي خويش را به همه خواننده گان مشعل،همکاران قلمي و شما دوست گرامي روزبه عزیز  ابراز کرده و پيروزی های هرچه بيشتر تانرا در اين کار پر از مسووليت و افتخارآمیز آرزو نمايم .

 

با درودها ی فراوان

 

                       

                                        ماه مارچ – سال – 2008 میلادی



March 23rd, 2008


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها